Перейти к содержимому


HackMan128

Регистрация: 08 Feb 2011
Offline Активность: 23 Nov 2012 00:26
-----

Мои сообщения

В теме: Моддинг LCS и VCS (PSP/PS2)

15 August 2011 - 22:32

Well well well, what about Timecyc, are you gonna decode it from Game.dtz? It is inside of it?

В теме: GTA Stories Texture Explorer

18 July 2011 - 15:14

Dageron, your programming skill is just amazing!

В теме: Моддинг LCS и VCS (PSP/PS2)

07 July 2011 - 18:30

You are right Xepomaht007, these games are being older and older, people loves GTA IV series, stories is just the past. Modding GTA Stories is just for fun, it's like a riddle.

В теме: Моддинг LCS и VCS (PSP/PS2)

06 July 2011 - 21:45

Very nice progress mr. Xepomaht007 :cookie:

В теме: Моддинг LCS и VCS (PSP/PS2)

02 July 2011 - 17:21

я мысленно представил одну проблему в редактировании текстур врлдшных. Как понятно, в 3д максе(и в любом 3д редакторе) на объект накладывается текстура с именем, которую вы назвали(эту текстуру). Но при переименовании этой текстуры, на обьекте теряется просмотр текстуры в сцене на модели. Так вот, как пример, рокстары добавляли эти текстуры с опр. именами, которая использует модель. Ну вот вопрос - при замены текстуры в wrldшный .chk и ее сохранения, станет ли модель белой? Я имею ввиду редактирование без таблицы имени текстур в .chk?

I don't think because there are offsets to texture source; 4 bytes before chk parameters header (like size and bpp).
Models must have path to them inside. There is just needed to replace texture source, no headers, because if You replace 64x64 to 128x128, then all ofsets will going wrong.